2010. május 26., szerda

Nyaksi+minta

Legújabb művem. Sokáig csak nézegettem, aztán nézegettem és rajzoltam (a gyöngyök elhelyezkedését), aztán próbálgattam... (fűzéstechnikát), majd arra jutottam: Több sorban kell fűzni.
1. Peyote, színválaszték: Fekete, piros, sárga, kék, zöld és ezek árnyalatai, mivel ez is sárközi minta, igen bőven használhatunk hozzá színeket, illetve kicsit korfüggő, idősebb nőknek kevesebb szín, a legidősebbeknek inkább csak egy-kettő.
2. Itt fűzzük hozzá a nyaksit, soronként egy csavarintós sort, hurkokat készítünk 8-10 gyöngy+középső szem+8-10 gyöngy. Minden hurkot belecsavarunk az előzőbe, én mindig lentről felfelé öltöttem bele az előző hurokba, aztán vissza a nyakpántba. Fordulás, mint a csavarintósnál... Utolsó sorban kis pikókat fűzünk minden hurok középső szeméhez.
3. Ha kész a nyaksi, rádolgozzuk a díszítőelemeket a nyakpántra.
Több változatban is láttam már a nyakpántot, elöl a két leggyakrabban használt pánt variációt rajzoltam, az utolsó az én találmányom, de én biztatnék mindenkit, hogy az alap sémára rajzoljon magának saját mintázatot, így lesz egyedi a munkája.

1 megjegyzés:

  1. HÙ ez gyönyörü !!! GRATULÀLOK HOZZÀ és köszi amintákat is....
    Nuska

    VálaszTörlés